אבחון וטפול בהפרעות קשב בראשות ד"ר איריס מנור

אבחון  הפרעת  קשב  למנהלים ובכירים

מדוע נדרש האבחון ?

אתה נמצא בעיצומה של הקריירה המקצועית , התגברת על אינסוף מכשולים , לא לקחת תרופות ולא הלכת לטיפולים.  למדת, התקדמת , עשית חייל וראית ברכה בעמלך. אז מה פתאום אבחון להפרעת קשב ומדוע עכשיו?

מנהלים רבים בוחרים לעבור את תהליך האבחון דווקא בשיא ההצלחה והקריירה. נכון, התגברת על כל המכשולים אבל האם אתה חי ופועל תוך ניצול מיטבי של יכולותיך ושל המאמץ המושקע?        ואולי התקדמת בחיים כשבלם היד מורם למחצה?

האם ההספק שלך בלימוד, בקריאה , במעבר על חומר ובמיונו , בקבלת החלטות ומעקב אחרי ביצוען הוא המיטבי? משביע את רצונך? המקסימום אליו אתה יכול להגיע ?

האם יחסי האנוש שלך, יכולתך לנהל, להשתלב, ולהנהיג באים לידי ביטוי ממשי ומיטבי ?

ומה עם השריטות שאספת בדרך? המצב הרגשי? הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים משפיעה במעגלים רחבים הסובבים או משיקים לעולמו של הסובל ממנה. המשפחה , החברים, החברים לעבודה , הממונים  ומערכות יחסים נוספות.    האם בכולם שורה השלווה והנועם?

 (הכתוב מיועד לנשים ולגברים כאחד. דיסקרטיות וסודיות מלאה מובטחת)

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

     

    תאור תהליך האבחון

    אבחון הפרעת קשב וריכוז למנהלים ובכירים מתבצע במסלול מיוחד ובתנאים מועדפים . התהליך אורך כחצי יום בלבד בניגוד לתהליך האבחון הרגיל המתפרס על חודש ויותר. konstantin-somov, portrait-of-the-composer-sergei-rachmaninov-1925במקום לזמן אותך אל הרופאים, המטפלים והטכנאים, בשעות עבודתם הקבועות , אנו מזמנים אותם לכבודך ועובדים ביעילות כדי לנצל את זמנך היקר .

    שלבי האבחון

    1. קבלה וקליטה על ידי צוות המכון
    2. ביצוע מבחן ממוחשב – ,TOVA   ללא רטלין.
    3. ראיון אצל רופא מומחה להפרעות קשב אצל מבוגרים
    4. הפסקה של כ -45-60 דקות.
    5. ביצוע מבחן ממוחשב- ,TOVA עם רטלין.
    6. פגישה מסכמת אצל הרופא.
    7. סיכום והמלצות בכתב .(יינתן מכתב מקוצר. דו"ח מפורט יישלח תוך מספר ימים)
    8. במשך 30 יום לאחר תום האבחון, ניתן לפנות בדוא"ל ולקבל תשובות לשאלות על מהלך האבחון והמסקנות.

     

    הערה: רצוי להביא עמך, או לשלוח אלינו בדוא"ל ( info@anigma.co.il) לפני האבחון, מכתב רופא משפחה על מצבך הבריאותי , כולל סוגי תרופות שהנך נוטל\ת באופן קבוע ומסמכים רפואיים אחרים שבידך.   ( אנו מחויבים לדיסקרטיות ולסודיות רפואית )

    האבחון הסתיים. מה הלאה ?

    האבחון מהווה בסיס לקבלת החלטות על הטיפולים המתאימים בכפוף לתוצאותיו.  הטיפול המתאים יכול להיות תרופתי, רגשי, התנהגותי ,פרטני או קבוצתי. הוא יכול להינתן אצלנו או ע"י גוף חיצוני לשיקולכם.

    בצוות של אניגמה פלוס  רופאים ומטפלים מומחים מן השורה הראשונה שישמחו לתת לך את הטיפול המיטבי.